Klise.
Saturday, 7 November 2015 @ 15:37



Assalamualaikum.

Maaf sebab aku sangat mengidam epal besar. Tapi, gambar hanya sekadar hiasan. Apakan daya. Ah takpelah.

Jadi, apa khabar semua? Rindu aku tak? Ahah, takpe tahu tak. Aku menulis kali ni sebab rindu, Aku baru jelajah blog kawan aku. Dah lama tak jumpa kau. Aku terharu gila dengan satu entri kau tu. Pasal kita. Kita semua. Aku harap bila nanti aku balik, semua boleh jumpa semula. Janganlah acah-acah je. Tolong cakap; jadi. Aku memang nak kita jumpa balik. Bosanlah cuti aku nanti. Aku rasa ada banyak sangat cerita masing masing. Kat sekolah baru, kawan baru, crush baru, musuh baru. Eh? Gurau sajo, lek dulu.

Dah tak lama. Aku tengah menghitung hari. Cepatlah masa berlalu, aku nak balik rumah. Ah sudahlah tu beb. Aku tengah final ni. Doakan aku. Sayang korang.


0 Comments:

Post a Comment