Legasi Kita
Saturday, 19 September 2015 @ 11:22



Hai. IVKVI

Haa! K6. Kelas aku, untuk dua tahun ni. Walaupun kita ni still lagi macam acuh tak acuh je kadang kadang. Walaupun kita ni bukannya sensitif sangat dengan orang orang sekeliling kita. Walaupun kita buat orang tu halimunan tiba tiba. Walaupun kadang kadang kita cakap main hembus je. Walaupun kita selalu bahan each other. Walaupun kita still kekok sesama kita. Walaupun tak semua cerita kita kongsi bersama. Walaupun kadang kadang kita makan foods sorang sorang. Walaupun kita still cuba cari kelemahan diri orang lain. Walaupun kita selalu blame on another person. Walaupun kita tak serapat macam classmates kita yang dulu. Walaupun kita tak pernah outing sama sama. Walaupun kita macam ni. Kalaupun ada peluang untuk kita tukar kelas. Aku tak nak. Aku harap korang pun tak nak. Kita masih ada masa untuk struggle dan buat semua benda jadi lebih baik, sama sama. Korang comel. Sayang korang. Harapkan yang sama. Haha bye semua, :')



0 Comments:

Post a Comment