Hijrah
Sunday, 11 January 2015 @ 09:32


kenapa kyunsang jaeha ni kacak sangat dalam pinocchio huhu

Assalamualaikum!~ [\Happy]

Harini hari pertama persekolahan di negeri Johor dan di negeri-negeri pantai timur. Dan aku tak menghadirkan diri ke sekolah. Haahahahagaga. Sadis betul meratapi kemalangan ketiduran sampai kesiangan. Ish. Tak patut. Memang tak patut.

Tulah. Semalam mengada tengok tv sampai pukul 3 pagi lebih siapa suruh. Padan muka kau. Padah semalam beria cakap malas nak sekolah kann. Haa kan dah tak dapat pergi sekolah. Padan muka kau lagi. Huuuuuu rindunya nak sekolah. Banyak cerita ni aku nak share sebenarnya ni. Mohon rindu aku balik. Haha maap tak datang. Jangan cari aku lah ya?

Aku nak berhijrah. Esok mungkin aku datang. In sha Allah jumpa. Aku nak uruskan urusan perpindahan sekolah. Hihi. Kalau jumpa jangan pandang pelik la, aku tumbuk muka kau. Tapi seriuslah, aku mintak ampun mintak maaf. Tak dapatlah nak sekolah seminggu. Ehh satu hari pun aku tak sekolah. Sebab aku tak rasa aku rajin nak buat-buat buat kerja sekolah. Aku dah jual buku-buku tulis apa semua tu. Taknaklah cikgu pandang slack je kan. Byeeee stand. STAND TALL STAND TOGETHER. Sayang korang semua k?

#invirtualrelationshipwithkijaemyunghahaha

Muahh :*


0 Comments:

Post a Comment