Giveaways~
Monday, 22 July 2013 @ 09:44


Assalamualaikum. Ahh lately banyak gila kut giveaway. Masing masing tawarkan hadiah yang bee do bee do bee do huwaaa okay semalam aku jumpa banyak minion Opening, Eye dan Hand menjadi tatapan umum di sebalik kaca yang hanya menunggu masa untuk berpunya (?) bertuan i mean. Elak aku curik je kannn. Nak beli, duit tidak mencukupi pula di saat saat genting itu pfft genting sangat. Huwaaa geram gila aku. Rasa nak gigit gigit aje sekalian minion tersebut.


Oh okay kita berbalik kepada giveaway. Aku jumpa banyak giveaway yang oh oh ohsem ! Tapi tapi tapi ada satu giveaway aje aku berkenan nak join. //sebab giveaway yang lain syarat dia banyak cekadak. Maloh den.

Oh lagi satu aku dah ingat nama manusia taiwan tu. Nama dia Jiro Wang. Penyanyi dalam Fahrenheit. Huwaaa dia pun handsome. And, cerita My Boyfriend blablabla tu pun aku dah tahu, tajuk dia My Absolute Boyfriend. Hohohoh. //jangan fikir benda lain okay.

Ang ang angggg~ lol i'm going to join it~ Adios !~


Nota comelsss to the max : Semalam aku beli pencil case warna pinkeuuu <3


0 Comments:

Post a Comment