Aku Suka Dia.
Saturday, 20 July 2013 @ 10:10


Annyeonghaseyo yeorobun !~^^

Dah baca title? Lol. Saya suka Kim Tae Hyung~ seorang budak yang gedik. Hohoho. Suka aku tengok dia main tiup belon tu -.- //saya dah jadi fan beliau uou

 V : Selamat menjadi fan saya !~ //tiup tiup tiup

Hohoho. Lol. Sekarang aku tengah addict dengan banyakkkk lagu~ destiny, shadow, we are bulletproof part2, dll. Aku tak tahu lah macam mana aku boleh sangkut dengan mamat ni. Ahh kesian lah myung, yun, sekarang v pulokkk U_U

Mula mula masa No More Dream aku takde lah suka sangat pungg lagu tu //except the chorus// korus dia best~ Jungkook nyanyi~ tapi tapi tapi masa part V pakai spec pastu kena tembak (?) tu comel gilaaa ohhh~ dah lah pakai spec harry potter, lol. Kekeke. 


Tapi muka V orang cakap ada iras Baekhyun~ okay lah aku admit. But, only certain time. Takde lah iras sangat macam kembar pun k. Tak kisah lah apa orang nak kata, pada aku kim tae hyung V tetap kim tae hyung V. Cuma aku agak kerap nampak beliau seiras macam seorang pelakon Taiwan yang handsome tu. Yang aku paling ingat, dia berlakon dalam He's Beautiful Taiwan Ver dengan My Boyfriend blablablabla okay aku lupa tajuk yang aku ingat dia jadi robot. Lol. Oh, aku rasa lagu diaorang best //okay okay lah aku tetap tak boleh lepaskan Infinite~ ooing ooing~


Oh, by the way, aku dah letak music //lambatnya aku -.- Header (?) pun aku dah tukar. HOHOHO tu bukan header actually, just gif. Tapi aku anggap dia header sebab terletak di atas bodypost. So, suka tak? //kalau tak suka pun tak apa, tak. kesah.

Oh oh oh, sebelum aku lupa, aku ada edit gambar semalam. Penat. Lawa tak eah? Ni first time aku edit poster guna pattern so sila ucapkan tahniah sebab aku berjaya lol walaupun tak lawa lah kan? Tak lawa cakap je tak lawa, kita kena jujur uou And, poster ni kena bagi 150 juta kali penghargaan kepada kak nana johari a.k.a. NJ   Cuma kadang kadang aku rasa macam takde faedah je aku mengadap lappy berjam jam, edit edit edit //tapi bila dah siap aku rasa puas pulak sebab dah lama poster aku terbengkalai lol

So, here. //rasa nak buat cerita ni pulak uou

Hmm. Bye, i've to go now or i'll be late again for school. Until we meet again next time, Assalamualaikum.


0 Comments:

Post a Comment