05/06
Wednesday, 5 June 2013 @ 21:44



Assalamualaikum.

Hehe. Sorry for the late update...but do i care and like u care?~ gahhh. First time aku edit guna photoshop CS6 yang kak hara pernah bagi. Pening otak aku. Rasanya dah terbelit belit urat saraf di kepala hotakkk aku ni. Kenapa cs ni aneh? Okey. Aku tak reti guna cs6 ni, cs5 pun terkedek kedek aje. Aku kena download cs5~ aaa

Stop. Okay, aku bukannya nak cakap pasal cs aku tu. Aku nak cakap pasal BIRTHDAY KIM JONGHYO or as known as J-HYO~ eh tapi photoshop memang ada kena mengena pun. Aku lambat update sebab aku baru aje siap edit. Gahhh aku tak paham guna cs6.

For J-Hyo; semoga anda dan LC9 akan terus maju dan menjadi group kpop yang terbaik di antara group kpop yang terbaik. Semoga anda tidak merosakkan hubungan saya dan en. kim myungsoo yang sudah terjalin lamanya //ecehcehhh


picture credit to the owner : Mr. Kim Jonghyo himself ( or Jun (?) )

ps: ini artwork aku yang macam hampeh gila hailam segala hailam. jangan ambil. eh, ye aku tahu tak lawa. so, jangan ambil. kbye.


0 Comments:

Post a Comment