Hai. Hai. Hai.
Thursday, 24 January 2013 @ 16:08


SM The Penguin is REVEALED !
Kekekeke. Assalamualaikum xD

Yeah. Finally aku dapat update blog nih. Dah lama woooo aku tak update. Lol jkjk. Aku cuti lama. Dari hari nih sampai Isnin. Selasa nanti baru sekolah balik. Oh~~ Heaven ! Eh jap. Kerja sekolah aku banyak sangat. Ciss u_u Sadis T_T

Hohohoho. Hari nih birthday Yoo Youngjae yang mempunyai suara merdu dalam B.A.P tu. Makin handsome dia sekarang. Kayy kayy. Bini dia dah ramai. Btw, actually aku ada mission cuti sekolah ni. /dah macam Running Man pula. =_= Aku nak beli barang Infinite. Eh tak, barang kpop. Gahhhh~ Nak pergi KSL tapi takde siapa nak teman aku. Kayy, ini lagi sadis. Tsk.

Eh. Cakap pasal running man, L ada jadi guest untuk episod 129. Tapi dia keluar paling awal. Kena tangkap dengan Jisuk and Sukjin. *sigh Apadaaaaa ~.~ Tapi takpe lahh. Seorang isteri harus sentiasa menyokong suaminya. Bukan begitu? Hahagaga. Lol xD

Semalam sekolah aku buat Kejohanan Merentas Desa. Eh tak. Kejohanan merentas lumpur, lecak dan hutan tak berimba sebenarnya. *smirk Tapi alhamdulillah aku tak lari pun. Sebab aku volunteer tolong cikgu jadi hakim kat penamat larian tuh. Woo~ First budak yang sampai kategori Lelaki bawah 15 tahun. Budak Pujangga. Agak cepat ah jugak. Kitaorang baru nak santai santai tunggu budak. Lol.

Kayy lahh. Adios xD


0 Comments:

Post a Comment