New Look.
Monday, 24 December 2012 @ 12:56



Assalamualaikum~

Hehe. Nas dah tukar blogskin. Dah edit banyak pun. Tapi, credit aku tak buang ah. Ngeh ngeh ngeh. Okay tak? Tema skin ni Grey + Blue. Err,, cbox tu aku amik yang lama punya. Aku malas nak buat baru. Sebab, aku dah tak ingat cara nak buat cbox. Haha okay lol.

Blogskin ni aku disable right-click and disable highlight. So, memang dah takde peluang langsung nak copy paste cara simple. //cara tak simple tu tulis balik lah kan.

Hohohoho. By the way, blog ni dah takde header. Aku malas nak letak. Aku just tulis Shun love tu je. Kekeke. Oguri Shun handsome ohhhhh. Sinichi Kudo ngan Hana Kimi. Tapi dengar khabar angin, dia dah kahwin. Ah, hancur harapan. Haha lol. Lagi satu, blog ni pun dah takde list bias. Ah. Aku rasa membazir gila aku habiskan masa untuk edit 987654321 orang bias aku untuk masuk dalam list tu guna blogskin sebelum ni. Ciss -.-

Gahhhh. Tapi,, yang kat tepi tu aku tak tahu nak edit macam mana. Err,, yang untuk scroll down kat sebelah kanan tu haa. Apa ntah nama dia. Aku nak tukar jadi yang lawa sikit. Yang bukan auto macam tu. Ahh. Aku tak reti lah nak explain. Lol.

Haa ! Bercakap tentang 'new look' ni, aku sendiri pun dah ada new look. Ala ala nanti aku naik sekolah dengan ayat 'tampil berwajah baharu' //kononnya. Lol. Tak payah nak berwajah-baharu-sangat lah kan. Aku just pakai cermin mata je. Aku kan rabun //ditambah lagi asyik online 24/7. Power rabun aku kan,, 150. Sama macam abang aku. Lol. Tak pasal pasal aku kena bebel marah sebab online, online dan online. Spec aku berwarna warna favourite suami kesayangan aku. Hitam !

Oh. Aku lupa. Aku kena makan tengah hari sekarang. Haha //tu pun nak bagitahu. So, okay lah~ sebelum kena marah lagi, better aku sendiri yang off computer. Bye bye^^



0 Comments:

Post a Comment