abe abe inpiniteu
Tuesday, 25 December 2012 @ 13:02



Assalamualaikum.

Hehe. Hari ni Xmas. So, untuk siapa yang sambut aku ucapkan merrrrrrrrrri kismas. Haha lol. Okay, semalam kan.. #TeamInspiritGila dapat shock yang melampau. Lol //aku rasa ayat aku yang melampau ni

Abe abe piniteu semalam stay sampai pagi dan setiap seorang member wish merri krismas. Hehe,, untung TIG yang dapat menggila semalam. Lol. Aku tak dapat sebab aku mengantuk gila. Pagi tadi pun aku bangun lewat. Tekak aku sakit kebelangan ni. Asyik batuk je.

Aihhhs. Kay, back to the title. Member Infinite setahu aku tak pernah buat cenggitu. Dalam satu mornight tujuh tujuh member tweet. Setiap member tweet satu hingga empat kali. Mana TIG tak syoknya kan?  Tapi,, abe Infinite asyik tweet "sorry". Ntah tak tahu apa salah dia orang.

Hmm,, sesungguhnya aku merindui mu sekalian. Btw, aku mimpi suami aku lepas subuh tadi. //suami aku Myungsoo. L seolah olah berada dalam recording Infinite Sesame Player. Lol kerja dia berlari aje. Tapi yang peliknya,, ending mimpi tu keluar lagu B.A.P, Crash. Pelik weih.. dalam mimpi keluar lagu. Haha apa apa je lah. Yang penting incik Myungsoo sungguh kacak dan comel.


Adios !


0 Comments:

Post a Comment