12 / 12 / 12
Wednesday, 12 December 2012 @ 09:19



Assalamualaikum. ^^

Hehe. Hari ni 12 hari bulan 12 tahun 2012. Jyeahh, lawa nombor dia. Tahun depan dah tak dapat dah. Maklumlah, kita kan ada 12 bulan je? XD

Hari yang indah ini /cehh/ so far aku rasa hari ni indah lahh sebab tak kena marah lagi. Nanti kemungkinan besar Thunder kedengaran lahh kot. Well, aku dah main computer ni susah nak matikan. Lol. Aku ada wish banyakkkkkkk.

TIKET GDA JATUH DARI LANGIT.
Lol. Yang kat atas ni first wish aku. Well, aku ni terlampau kaya (=.=") sampaikan tiket GDA yang mahal tu aku tak mampu nak beli. Jealous kay dengan Dafi. 2AM nyanyi lagu Bila Terasa Rindu tu kot dia terus minat Kpop. Tak kisah lahh, dia kan anak Dato'.

FANFIC AND ONE SHOT SIAP DENGAN CEPAT.
Haa, yang ni second wish aku. Seriously, aku memang nak fanfic Waiting You aku tu siap. Tapi, masalah nya... storyline dia sumpah berterabur. Aku dah tak tahu nak sambung macam mana. One shot aku tu aku nak publish, tapi takut nanti terkonpius dengan fanfic. Poster dia dah siap lama. Ahh. Kay pening.

KESIHATAN YANG BAIK, and bla bla bla.
Haa, wish atas ni penting. Aku setuju dengan kata orang; kesihatan yang baik dapat menjamin kehidupan yang baik. Tapi, betul ah kan? Kalau tak sihat nak buat kerja macam mana? And yang bla bla bla tu of course lah aku nak jadi rajin, dimurahkan rezeki, jadi anak yang solehah, and ada banyak masa untuk pergi bercuti satu family. Maklumlah, cuti ni aku bosan gila. Aku dah ajak dah ayah pergi Cameron tapi dia busy. Hmm sokay lah.

Haa, cakap pasal jadi anak yang baik ni, breakfast tadi 80% aku yang buat. Yang 20% tu dapat bantuan mak aku lah. Hehe, aku buat kuih kertas. Senang kacang goreng ah. Letak kelapa, tepung gandum, tepung pulut and letak air. Lepas tu, gaul sampai sebati semua. Then, bulat-bulatkan dia. Sebelum nak letak dalam kuali, leperkan dia sikit. Well, bila goreng nanti kadang-kadang dia meletup. Pastu, agak agak dah masak, angkat. Pastu buat gula dia pula sebab nanti gula tu akan menyalut kuih yang digoreng tadi. Gaul-gaul dengan gula tu sampai lah gulanya keras. Then, dah boleh dihidangkan.

Lol. Aku ni bagi resepi siap dengan langkah-langkah dia lagi. Tapi takpe lah, kan sekarang cuti. Mesti selalu lapar. Kuih kertas ni senang je nak buat. Try lahh. Btw, kelapa dia jangan banyak sangat sebab nanti kurang sedap. ><



*throw namstar's heart* Adios !


0 Comments:

Post a Comment