Happedettt ~ Update .
Sunday, 16 September 2012 @ 09:53



Assalamualaikum / Annyeonghaseyo / Konnichiwa

Dah sekian lama aku tak update blog ni sebab aku malas walaupun hakikatnya tiap tiap hari aku sign in. Lagipun sekarang aku tengah busy dengan blog fanfic aku tu. Well ~ First Fanfiction lahh katakan. Storyline dia tu, kadang kadang aku tak tahu nak sambung macam mana.

Chapter One dengan Chapter Two memang dah siap cuma aku malas nak update. Aku plan nak buat sampai penamat story tu baru update tapi nanti aku makin malas pulak. Ah, entah lahh. Aku pun tak tahu. Yang aku tahu aku baru lepas Hafazan Darjah Khas. Kayy, soalan tajwid dia senang gilozz ~ Tapi dia tanya empat soalan je. Yassin ? Jangan cakap ah. Mula mula okay, tapi bila dia tebuk tu hoomaigodd ~

Huh ! Darjah Khas ni mengada nak ada trial exam bagai. Aku dah lahh belajar main main. Bulan lapan hari tu baru aku tunjukkan minat aku nak belajar. Aku nak dapat Pangkat 1 and Bahasa Arab lulus. Tapi, still . . . aku tak study pun.

Aku nak pergi KSL sebenarnya. Tapi budak dua orang tu tak jadi pergi. Mak ayah dorang tak bagi. Kayy, takpe.

Adios ~


0 Comments:

Post a Comment