Exam + Study
Sunday, 12 August 2012 @ 11:13



Assalamualaikum warahmatullahhiwabarakatuh ...

Ignore if the spelling is wrong. But I know you can read it succesfully. K mengarut. Btw, skin dah baru. Apa macam? Ok tak? Yup, aku tahu jawapan nya TAK. Aku tengok dia dah jadi makin buruk. #KSedar Actually aku takde keje hari tu sebab tu lahh aku tukar skin. Tapi aku rasa skin lama aku lagi lawa. Kan?

Stop it. Dah lari tajuk aku ni. Kepada pelajar pelajar junior di Darjah Enam tu, korang jawab UPSR betul betul taw. Tak lama je lagi bukan? Kalau tak salah 11 September ni. So, jangan beraya sakan. Study rajin rajin. Alahh, upsr bukan susah sangat pun. Cehh, bajet. Mentang mentang dah lepas. Tapi serious, takde lahh susah sangat menyangat. Biase biase je. Kepada senior senior Form3, trial elok elok. PMR nanti chaiyok ! Pelajar Form5 lak nanti ada SPM. Hwaiting !

Aku? #Eh Aku boleh beraya sakan. Lol. Macam budak takde periksa. Tahun ni aku ambil Sijil Darjah Khas Agama a.k.a. SDKA. Haishh, nanti naik bulan September dah ada ujian lisan. Hafazan? Hmm, hampehh. Yassin tu aku tak tahu boleh go on ke tak. Takut tak lepas je. Bahagian tajwid tak kesah sangat sebab basic dah tahu, nanti study balik lahh. See, ada orang bajet lagi. Ngee~


Aku harap sangat dapat pangkat Satu, lulus dengan cemerlang gemilang dan terbilang. Kena buat mak ayah bangga ni. Kalau tak, apa function datang sekolah hari hari tapi tak dapat membantu kita pada masa hadapan? Like what Myungsoo talk.


Eh? Myungsoo cakap, " Apa gunanya pergi sekolah kalau ia tak membantu masa depan awak ? " K, aku salah. Tapi maksud dia lebih kurang bukan? Ah. Whatever, yang penting aku nak berjaya. Btw, dengar cerita Nazim Othman yang pelakon tu pun kpopers jugak. Tak percaya? Pergi lahh stalk twitter dia. Eh? Tak baik stalk twitter orang lahh.

K adios.


0 Comments:

Post a Comment